Review Bunny Hop Party Ravensburger

0 0 0 No comments

Spelletjes heb je nooit genoeg, tenminste als ik mijn kinderen moet geloven. Hier wordt in ieder geval regelmatig een graai gedaan in de spelletjes kast. En natuurlijk wordt daar heel wat bij afgeruzied. Zo is het hier vrij onmogelijk om harmonieus te bepalen wie er begint. Maar als alle pionnen ,die driftig door de kamer zijn gesmeten, weer zijn verzameld en alle wonden verbonden kan het maar zo gezellig worden ๐Ÿ˜‰

Mijn favoriete spelletjes zijn degene die geschikt zijn voor een grote leeftijdscategorie zodat alledrie mijn meiden mee kunnen doen zonder hystersich te worden van frustratie omdat iets niet lukt. Zo’n spel is Bunny Hop Party van Ravensburger! Het principe is vrij simpel. Je plaatst een wortel in de konijnenheuvel en zet deze op de grond. Rondom de heuvel leg je de afbeeldingskaarten omgekeerd neer. Je zet de heuvel ‘aan’ en de muziek begint. Hoppen maar met zijn allen! Als de muziek stopt zegt Bunny welke afbeelding je moet vinden en draai je om de beurt een kaartje om. Is de afbeelding gevonden? Dan springt Bunny uit de heuvel en degene die hem vangt krijgt een wortel-fiche. En je raadt het al, degene met de meeste fiches aan het eind van het spel is de winnaar.

bunny

Klinkt hysterisch? Is het ook, maar dat is dus juist het leuke eraan. Het is een ontzettend dynamisch spel waarbij ze de hele tijd in de weer zijn en vooral de springende wortel zorgt hier voor grote hilariteit en lawaai. Dus bij dezen excuus voor de buren ๐Ÿ˜‰

img_2563

Bunny Hop Party is geschikt voor de leeftijdscategorie 4-8 jaar en je kan het tot en met zes spelers doen. Ook leuk is dat kinderen dit spel in hun eentje kunnen doen. Handig als je niet tegen je verlies kan ๐Ÿ˜‰ Bunny Hop Party kost 29,95 en is zowel online als in de bekende speelgoedwinkels verkrijgbaar.

Written by